Aston Villa ?

Jag såg igår Aston villa slå Liverpool med 3-1 på bortaplan och det var inte alls orättvist på något sett. Aston Villa och West ham är mina två stora frågetecken i år då man knappt har en aning var man har dem? Blir de topp eller botten ?
Igår när jag slog på tvn tänkte jag att Liverpool har ju börjat lite knackigt så idag lär man få se en överkörning ?
Men så blev då inte fallet utan Villa avslutade första halvlek med att göra 0-2 !
I andra halvlek satte Torres 1-2 och då tänkte man återigen nu vänder dem , men så blev inte fallet igen utan 1-3 kom genom Ashley Young på straff.

Liverpool - Aston Villa 1-3
0-1 Självmål
0-2 Curtis Davies
1-2 Fernando Torres
1-3 Ashley Young

Zlatan har ju även gjort sin "debut" i supercupen där Barca slog Bilbao med 1-0 efter mål av Messi framspelad av Zlatan.
Zlatan var bra och hade många chanser till mål men det får väntas och kommer kanske i den riktiga debuten då ligan snart snart drar igång !

Veckans topp och botten :

Veckans topp ger jag till Tottenham som verkligen ångar på och slår alla lag som står för motståndet. Jag tippade förra säsongen att dem skulle bli ett topplag men då fick jag fel. Kanske tog det ett år till att få ihop lagdelarna för nu spelar man riktigt riktigt bra


Veckans botten : Det blir dubbelt här. Liverpool och Malmö får dela på denna otroligt hårda "Veckans botten"
Liverpool underpresterar otroligt mycket med det laget dem har och samma gäller egentligen Malmö som har en helt ok trupp för allsvenskan men lyckas knappt slå något lag ? Igår förlust emot Öis ? Dags att låta tränaren gå nu kanske ?

C / Fotbolls Update


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0