Inter - Giuseppe Meazza - Zlatan , Whats new ?

Hallo people !! Vi har nu hamnat i seria a och ligans topp. Laget som vunnit ligan fyra år i rad. Det kallar jag sjukt bra, Blir det femte året i rad. Det ska jag ge er svaret på !

När jag tänker på Inter tänker jag på ett lag som har det mesta , de har målskyttar som Zlatan och till denna säsong Milito , de har kämpar som stankovic och cambiasso , de har de där som alltid ligger på gränsen som Materazzi och unge Balotelli. Ett lagbygge som Mourinho gör succe med. De har det inte lika lätt utanför Italien men i Italien är det en överlägsenhet som är enorm. Läste och hörde i veckan att Jose Mourinho gått ut med att han var besviken på att komma till träningen och se att föreningen inte gjort sig av med vissa spelare och inte förstärkt som han vill vilket skulle leda till att han inte kommer lyckas kunna vinna något i europa. Jag tror han har rätt , men att han vågar säga det visar att han är en riktigt bra och kanske lite vågad tränare (vem hade vågat säga så utan han?) :P
Jag kommer inte skriva alltför mycket om våran svenska Zlatan för det gör redan alla , jag och ni vet att han är bra! Det räcker. Jag är sjukt mycket mer intresserad över vad hans anfallspartner till denna säsongen kan lyckas med.
Diego Milito lyckades göra 33 mål på 59 matcher i Genoa , det är mycket bra ! men nu kommer han få konkurans om platserna och håller han då i ett Inter som han kommer ha pressen på sig eftersom där ska anfallarna göra mycket mål.
Vi får se.. jag är osäker på den frågan men huvudet säger att han kommer göra mycket mål, Vad tror ni ?

Jag säger det igen ! 4 säsonger 4 Guld , Femte på väg....

Silly season !

Anton Blackwood          Arsenal - Tottenham
Stuart Taylor                   Aston Villa - Man city
Mehdi Nafti                     Birmingham - Aris
 El-Hadji Diouf               Sunderland - Blackburn
André Ooijer                   Blackburn - Psv
Sean Davis                    Portsmouth - Bolton
Ross Turnbull               Middlesb - Chelsea
Sami Hyypiä                  Liverpool - B Leverkusen
Djimi Traore                  Portsmouth - Monaco
Antonio Valencia          Wigan - Man utd
Ronald Zubar               Marseille - Wolwes
Alvaro Negredo            Almeria - Real Madrid
Bruno Saltor                 Almeria - Valencia
Sergio Asenjo              Valladolid - Ath Madrid
Jordi Codina                Real Madrid - Valladolid
Javier Calleja               Malaga - Osasuna

Tack alla som läser ! Ni gör att det blir hundra gånger roligare att skriva

C / Fotbolls Update


Kommentarer
Postat av: Therese Marie

Tjaaa, det är inte så att jag vill göra reklam för min blogg, utan helt enkelt vägvisa dig till hur man kan tjäna extra pengar. Du kan välja att gå in på min blogg och läsa lite mer eller helt enkelt klicka på länken under..

http://www.woopa.se/signup.php?ref=Ainariel



jag har redan tjänat 100 kr direkt in på kontot bara genom att klicka.

Få betalt du med!!!



SUPERENKELT SÄTT

2009-07-13 @ 20:52:28
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: Ralle

Alltså hur många PL-klubbar har Diouf varit i nu egentligen? Tycker han byter klubb varje år ja..

2009-07-13 @ 22:38:48
Postat av: C

Du har så rätt Ralle , han byter varje år !

2009-07-13 @ 23:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0