Today , Valencia !

Japp idag får det bli ett lite snabbare inlägg faktiskt då denna helgen består av otroligt mycket jobb. Fredag till nästa onsdag står på schemat så det blir lite stressigt att hinna med och blogga ibland men jag gör mitt bästa :)

Idag stog det klart för alla valencia fans att David Villa stannar och det är faktiskt så att med han eller utan han i truppen så handlar det om en topp placering eller mitten känns det som så idag ska man som suporter vara glad!
Denna sommaren har Valencia tappat försvararen Raul Albiol till Real Madrid vilket blir ett väldigt avbräck då man inte hitils i varje fall lyckats ersätta honom.
Valencia tillhör ju nästan alltid top fyra och det tror jag det kommer göra i år igen men att de skall kunna nå upp till Real Madrid och Barcelona i år tror jag tyvärr blir helt omöjligt då de lagen har helt sjuka trupper. Som alla vi svenskar nog läst så ryktas ju Zlatan vara mycket nära Barcelona nu och blir så fallet så har ju även Barcelona förstärkt rejält. Något som Valencia tyvärr inte gjort , hitils i varje fall !
Valencias hade ett riktigt bra år 2004 då man tog hem ligan och uefa cupen och sedan dess har man bara lyckats ta hem spanska cupen 2008.
Men för att avsluta detta lite snabba inlägg så tippar jag Valencia som trea i denna för andra lag under Barca och Real omöjliga serie.

Övergångar :

Lucio Bayern                    Bayern Munchen - Inter
Emmanuel Adebayor     Arsenal - Man City
Berry Ferguson               Glasgow Rangers - Birmingham
Oliveira                              Betis - Al Jazira
Juanlu                               Betis - Malaga
Ikechukwu Uche             Getafe - Zaragoza (endast läkarundersökning återstår)
Angel Luque                     Villareal - Barcelona
Armando Lozano             Cartagena - Barcelona
Stefan Ålander                 Gif Sundsvall - Kalmar
Aziz Corr Nyang               Assyriska - Gif Sundsvall

Ha nu en bra dag alla , dags att åka till jobbet för mig själv till sen kväll

C / Fotbolls Update


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0